info@inanguvenlik.com.tr 0(342) 662 00 00

Alarm İzleme Merkezi

İşyerleri yada evlerdeki kurulu bulanan alarm sistemleriyle bağlantılı çalışan ve bu aboneleri 24 saat izleyen ve gerekli durumlarda müdahalede bulunan merkezdir.


Alarm Haber Alma Merkezinin Faydaları Nelerdir ?

Ana görevi bir alarm mesajı alındığında yanlış alarmları eleyerek en kısa sürede olaya müdahale etmektir. Bu sayede iş yeri sahibi tehlikeye maruz kalmamakta yada yanlış alarmlarla boşuna tedirgin olmamakta ve emniyet kuvvetleri de yanlış alarmlarla vakit kaybetmemektedir. Ayrıca mesai saatleri haricinde işyeri sahibinin haberi olmadan işyerine şifreyi bilen personel dahi girememektedir. Alarm sistemlerindeki olası bir arıza durumunda müşteri arızayı fark etmese dahi arızanın tespit edilip servise bildirilerek sistemlerin daimi çalışır durumda olmaları sağlanmaktadır. Klasik alarm sistemlerindeki arama ünitelerinin olay anında aradığı kişinin evde olmaması gibi durumda alarm mesajını ulaştıramaması gibi durumların ortadan kaldırılmış olması da alarm haber alma merkezlerinin başlıca faydaları arasındadır.



Alarm Haber Alma Merkezinde Hangi Olaylar İzlenir ?

Alarm sistemlerinden gelen sağlık, soygun ,yangın gibi alarm mesajlarının yanında alarm sisteminin devreye alınması ve iptal edilmesi yani işyerine giriş ve çıkışlar da izlenebilir. Ayrıca akü boş ,elektrik kesik gibi bazı arıza durumları da alarm haber alma merkezinden izlenebilir. Alarm Haber Alma Merkezleri Yasal' mıdır.

 

Emniyetçe Desteklenmekte midir ?   

Özel Haber alma Merkezlerinin Kurulması Emniyet Genel Müdürlüğünün çeşitli tamimleriyle istenmekte ve desteklenmektedir. Yasaldır ,Bu konuda emniyetin şartnameleri ve buna dayalı olarak verdiği onay belgeleri vardır.



Alarm Haber Alma Merkezine Abone olmak pahalı mıdır ?

Hayır. Kişisel olarak işyerine bekçi tutmaya oranla çok daha uygun olmakla beraber ufak işyerlerinin hatta evlerin dahi rahatça abone olabileceği uygun ücretleri vardır. Ücretin uygunluğu toplu olarak koruma yapılmasından kaynaklanmaktadır.

  • Alarm İzleme Merkezi'nde gizlilik temel prensiptir. Yetkililerden parola bilgisi alınmadan işlem yapılmaz.
  • Müşterilerin talebine göre, eğer sistemin kurma ve kapama saatleri önceden belirtilmiş ise belirlenen saatler dışında yapılan giriş ve çıkış ihlalleri, SMS gönderimi veya doğrudan aranarak (talebe göre) bildirilmektedir. Ayrıca bu durumlar müşterilere rapor halinde sunulabilmektedir.
  • İstendiği takdirde, sistemin her gün saat kaçta kim tarafından kurulduğu ya da kapatıldığı, düzenli raporlar halinde sunulabilmektedir.
  • Alarm değerlendirme işlemleri sırasında; alarmın türü, bölgesi, zamanı ve olaya alternatif müdahale şekilleri göz önünde bulundurulur.
  • Alarm İzleme Merkezi'nde, müşteriler ve kolluk kuvvetleriyle yapılan tüm telefon görüşmeleri kesintisiz olarak bilgisayar ortamına kaydedilmekte ve bu kayıtlar altı ay süreyle saklanmaktadır. 
  • Alarm İzleme Merkezi Operatörleri, belirli periyotlarda sistemi uzun süre kurmayan müşterileri arayarak hatırlatma yapar.
  • Sistem kullanıcıları tarafından tespit edilemeyen arızalar, Alarm İzleme Merkezi'ne sinyal olarak yansıdığından dolayı, sistem sorunlarına kısa sürede müdahale edilir.
  • Müşteri sistemini kurma veya kapama işlemlerini yapmayı unuttuysa; isteği doğrultusunda uzaktan bağlanılarak sistem devreye alınabilir veya devre dışı bırakılabilir.
  • Kuyumcu, market ve eczaneler gibi iş yerlerine; talep edilmesi halinde, alarm sistemi dahilinde takılan gizli panik butonu ile silahlı soygun ve gasp girişimleri Alarm İzleme Merkezi'ne iletilir. Alarm İzleme Merkezi bu durumda doğrudan emniyet yönlendirmesi yapar.

 

ALARM İZLEME MERKEZİ

24 SAAT İLETİŞİM HATTI 

0342 662 0000    -    0850 259 3 155

 


WhatsApp
Hemen Ara